Találatok az alábbira:

Személyzeti ügyintézőt keres a Kelet-magyarországi Református Gyermekvédelmi Központ

Szerző: gilicze.reka on 2021/09/13
| 0

Pályázati felhívás

 személyzeti ügyintézői munkakör betöltésére

Kik vagyunk mi?

Munkáltató: Magyarországi Református Egyház Diakóniai Iroda, mint a Kelet-magyarországi Református Gyermekvédelmi Központ fenntartója.

A Kelet-magyarországi Református Gyermekvédelmi Központ gyermekvédelmi szakellátás tevékenység keretében 5 megyében nevelőszülői ellátást, valamint Hajdú-Bihar Megyében gyermekotthoni és lakásotthoni ellátást nyújt.

Az intézmény székhelye 4026 Debrecen, Füvészkert u. 4. sz. II. em., mely helyszínre keressük teljes munkaidőben leendő munkatársunkat.

Leendő munkatárs feladatai:

Feladatok:

  • Feladata a munkaügyi vezető által meghatározott munkaügyi feladatok ellátása.
  • Felelős a munkaügyi vezető által rábízott adatszolgáltatások, nyilvántartások naprakész elkészítéséért, vezetéséért, a rábízott dokumentumok, eszközök megőrzéséért, azok szakszerű kezeléséért, az adatszolgáltatások határidőre történő elkészítéséért és annak továbbításáért az illetékesekhez.
  • Elvégzi a nevelőszülői foglalkoztatási jogviszonyt létesítő nevelőszülők keret-megállapodásának megkötésével, módosításával, megszüntetésével kapcsolatos teendőket. Gondoskodik a NAV-hoz történő bejelentéséről.
  • Elkészíti a gyermekgondozók, helyettesítők megbízási szerződéseit. Gondoskodik a NAV-hoz történő bejelentéséről.
  • Elvégzi a nevelőszülők, gyermekgondozók, helyettesek NAV-tól történő kijelentésével és nevelőszülői foglalkoztatási jogviszony illetve a gyermekgondozói, helyettes gyermekgondozói megbízási jogviszony megszüntetésével összefüggő feladatokat.
  • Elkészíti a kiegészítő megállapodásokat.
  • Vezeti és tárolja a munkatársak tűz-, munka- és balesetvédelmi oktatására vonatkozó adatokat. Megszervezi az új belépők és az évi soros oktatásokat.
  • Vezeti és tárolja a munkatársak foglalkozás-egészségügyi adatait. Megszervezi az új belépők és az évi soros foglalkozás-egészségügyi vizsgálatokat.
  • Vezeti a munkatársak és nevelőszülők szabadság nyilvántartását. Szabadságértesítéseket készít.
  • Elkészíti és kezeli, irattározza a munkaidő nyilvántartásokat.
  • Elkészíti a munkáltatói igazolásokat, jövedelem igazolásokat.
  • Feladata a munkaügyi statisztika elkészítésében való részvétel.
  • Férőhely kimutatást készít.
  • Teljesítés igazolásokat készít, azokat leigazoltatja, tárolja.
  • A munkatársak és nevelőszülők egyes gyermekgondozási társadalombiztosítási ellátások (csed, gyed, nevelőszülői gyed) igénybevételéhez szükséges dokumentumokat begyűjti, azok helyességét, teljeskörűségét ellenőrzi,
  • A keletkezett dokumentumokat iktatja, aláírtatja, ellátja a postázási feladatokat.
  • Karbantartja, irattározza az iratanyagokat.
  • Kapcsolatot tart az Intézmény munkatársaival.

Követelmények:

Az ideális munkatárssal szembeni elvárások:

  • Precíz, pontos munka végzés.
  • A feladatok határidőre történő elvégzése.
  • Rendszerben gondolkodás, önállóság.
  • Jó szintű kommunikációs és együttműködési készség.

 

A munkakör betöltésének feltétele:

  • érettségi és középfokú személyzeti/munkaügyi/társadalombiztosítási végzettség
  • magyar állampolgárság
  • büntetlen előélet (3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvánnyal igazolva)
  • cselekvőképesség
  • MS Office alkalmazások magas szintű használata

 

Pályakezdők jelentkezését is várjuk, de a munkaügy, személyügy területén szerzett legalább 1-3 év tapasztalat előnyt jelent.

Amit kínálunk:

Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Mit ajánlunk:

  • Fiatalos, szakmailag elhivatott, segítőkész, inspiráló csapat
  • Változatos feladatok
  • Társadalmilag hasznos ügyekkel foglalkozás
  • Könnyen megközelíthető, Debrecen központi részén elhelyezkedő munkahely, kellemes irodai környezet
  • Hosszú távú, biztos munkahely, tervezhető munkaidő
  • Kiszámítható jövedelem, munkába járási támogatás, jubileumi jutalom, fenntartó költségvetése szerint esetenkénti jutatások pl. beiskolázási támogatás, ünnepekhez kötődő vagy év végi jutalom.

A munkakör betöltésének időpontja: azonnal betölthető

Jelentkezés:

Jelentkezés módja:

Amennyiben felhívásunk felkeltette érdeklődését, kérjük, elektronikus úton küldje meg bemutatkozó levelét és a felhívásban szereplő feltételeket is tükröző, referenciákat tartalmazó szakmai önéletrajzát Megyesi Tímea munkaügyi vezető részére a megyesi.timea@diakonia.hu e-mail címre. Minden jelentkezővel felvesszük a kapcsolatot.

Jelentkezés határideje:  a munkakör betöltéséig folyamatos.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy a pályázati anyag megküldésével Ön ráutaló magatartással kifejezett hozzájárulását adja pályázati anyagában feltüntetett személyes adatainak kezeléséhez. A személyes adatokat a hatályos adatvédelmi jogszabályokban foglalt rendelkezések betartásával a meghirdetett munkakör betöltésére irányuló kiválasztás céljából, a munkakör betöltéséig kezeljük, ezt követően személyes adatai külön hozzájárulás hiányában törlésre kerülnek.

A pályázati kiírás letölthető IDE kattintva.

Intézmények összehasonlítása