A Református Szeretetszolgálat fenntartásában működő Molnár Mária Református Fogyatékos Ápoló-Gondozó Otthon pályázatot hirdet 1 fő gazdasági vezető munkakör betöltésére.
A munkaviszonyra a munka törvénykönyvéről szóló 2012.évi I.törvény, a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá az egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók.
Munkáltató neve: Református Szeretetszolgálat
Munkáltató székhelye: 1146 Budapest, Hungária körút 200.
Munkavégzés helye: Molnár Mária Református Fogyatékos Ápoló-Gondozó Otthon
Munkavégzés székhelye: 2700 Cegléd, Bercsényi út 5.
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
Munkaviszony időtartama: Határozatlan idejű munkaviszony, 3 hónapos próbaidővel
Munkarend és munkaidő: általános munkarend, heti 40 óra
Feladatok:
- teljes körű felelősséggel irányítja az intézmény gazdasági szervezetét, biztosítja a költségvetés törvényes felhasználását, elszámolását, az Intézmény ingatlan és ingó vagyonának, informatikai eszközeinek, gépjárműveinek és immateriális javainak üzemeltetését, karbantartását, a vállalkozási tevékenység és a pályázatok pénzügyi hátterét;
- szervezi az intézmény gazdálkodását, pénzügyi és számviteli feladatainak ellátását, vezeti és ellenőrzi a pénzügyi és számviteli munkát;
- gondoskodik az éves költségvetési javaslat összeállításáról, az adatszolgáltatások, pénzügyi beszámolók, éves számviteli beszámolók, adóbevallások elkészítéséről;
- gondoskodik az intézmény működési támogatásainak igényléséről, pótigényléséről, módosításáról, elszámolásáról;
- gondoskodik az intézmény pénzforgalmi számlái, illetve házipénztára kezelési rendjének kialakításáról, ellenőrzi azok működését;
- gondoskodik a számlarend összeállításáról, karbantartásáról, a naprakész könyvvezetés helyességéről;
- gondoskodik a kintlévőségek behajtásáról;
- koordinálja a pályázati tevékenységek pénzügyi és könyvelési feladatait;
- elkészíti a gazdálkodási területhez kapcsolódó szabályzatokat és gondoskodik azok szükség szerinti, folyamatos frissítéséről.
Az ideális munkatárs:
Felelősségteljes és megbízható, kiváló stratégiai tervezési, koordináló és döntéshozatali képességgel rendelkezik. Rendszerben, logikusan gondolkodik, a problémákat időben felismeri és képes önállóan kezelni. Társas készségei és kompetenciái magas szintűek, a célokat és feladatokat pontosan és világosan képes megfogalmazni, delegálni, a munkakörnek alárendelt munkavállalókkal gördülékenyen együtt tud működni.
A munkakör betöltésének feltétele:
A gazdasági vezetőnek a felsőoktatásban gazdaságtudományok képzési területen szerzett szakképzettséggel, valamint államháztartási vagy vállalkozási mérlegképes könyvelői szakképesítéssel, pénzügyi ellenjegyzői feladatok ellátásában szerzett legalább három éves igazolt szakmai gyakorlattal kell rendelkeznie.
További feltétel:
- magyar állampolgárság
- büntetlen előélet (3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvánnyal igazolva)
- cselekvőképesség
- MS Office alkalmazások professzionális használata
A munkakör betöltéshez előnyt jelent:
- országos szintű szervezetnél, gazdasági területen szerzett szakmai tapasztalat vagy szociális ágazatban szerzett legalább 3 éves gazdasági vezetői tapasztalat,
- a CT-Ecostat program ismerete,
- „B” kategóriás jogosítvány.
Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá a végrehajtására kiadott kormányrendelet, és egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók. A munkáltató a vonatkozó jogszabályban foglaltak szerint megtéríti a munkába járás költségét.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Szakmai önéletrajz,
- Végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentum másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- Hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
A munkakör betöltésének időpontja: A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
Bővebb információ a munkakörrel kapcsolatban: Amennyiben felhívásunk felkeltette érdeklődését és bővebb információhoz szeretne jutni, kérjük hétköznapokon 09:00-14:00 óra között keresse az intézmény vezetőjét a +36-30-307-8107-es telefonszámon, vagy a hr@diakonia.hu email címen.
Jelentkezés határideje és módja: A munkakör betöltéséig folyamatos. Jelentkezni kizárólag elektronikus formában a hr@diakonia.hu email címre, a benyújtandó dokumentumok megküldésével.
A pályázatok elbírálásának időpontja: A munkakör betöltéséig folyamatos.
Felhívjuk figyelmét, hogy a pályázati anyag megküldésével Ön ráutaló magatartással kifejezett hozzájárulását adja pályázati anyagában feltüntetett személyes adatainak kezeléséhez. A személyes adatokat a hatályos adatvédelmi jogszabályokban foglalt rendelkezések betartásával a meghirdetett munkakör betöltésére irányuló kiválasztás céljából, a munkakör betöltéséig kezeljük, ezt követően személyes adatai külön hozzájárulás hiányában törlésre kerülnek.