Advanced Search
találtunk 0 találatot
Találatok az alábbira:

Részmunkaidős irodai adminisztrátort keres a Kálvin János Református Idősek Otthona

Szerző: Nagy-Kuthi Sára on 2023/10/06
| 0

A Református Szeretetszolgálat fenntartásában működő Kálvin János Református Idősek Otthona pályázatot hirdet irodai adminisztrátor munkakör betöltésére idős személyek célcsoportja körében végzendő feladatok ellátására.

A munkaviszonyra a munka törvénykönyvéről szóló 2012.évi I.törvény, a  közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá az egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók.

Munkáltató neve: Református Szeretetszolgálat

Munkáltató székhelye: 1146 Budapest, Hungária körút 200.

Munkavégzés helye: Kálvin János Református Idősek Otthona

Munkavégzés székhelye: 1125 Budapest, Nógrádi u. 12-14

Foglalkoztatás jellege: részmunkaidő

Munkaviszony időtartama: Határozatlan idejű munkaviszony, 3 hónapos próbaidővel

Munkarend és munkaidő: háromhavi munkaidőkeret, heti 20 óra, 4 órás munkaidőbeosztás

Szociális ellátás célcsoportja: Idős személyek

Feladatok:

Tájékoztatja az idősotthoni elhelyezés iránt érdeklődőket.

Segíti az elhelyezéssel kapcsolatos feladatok ellátását.

Naprakészen  figyelemmel kíséri a határidőket.

Ellátja az adminisztrációs,  iktatási, postázási feladatokat.

A munkakör megnevezése és a feladatok meghatározása az irányadó szakmai rendelet szerinti szakképesítés alapján kerül megállapításra.

Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá a végrehajtására kiadott kormányrendelet, és egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók. A munkáltató a vonatkozó jogszabályban foglaltak szerint megtéríti a munkába járás költségét.

Plusz juttatás: étkezés, helyi bérlet

A munkakör betöltésének feltétele:

  • cselekvőképesség
  • magyar állampolgárság
  • büntetlen előélet (3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvánnyal igazolva)
  • felhasználói szintű MS Office ismeret (Word és Excel)

A munkakör betöltéshez előnyt jelent:

  • kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs képesség
  • önálló és pontos munkavégzés
  • stressztűrő képesség
  • középfokú szociális iskolai végzettség
  • szociális  területen szerzett tapasztalat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • önéletrajz
  • bemutatkozó levél legfeljebb egy oldalban
  • végzettséget igazoló dokumentum másolata
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
  • hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez

Bővebb információ a munkakörrel kapcsolatban: Amennyiben felhívásunk felkeltette érdeklődését és bővebb információhoz szeretne jutni, kérjük hétköznapokon 09:00-15:00 óra között keresse az intézmény vezetőjét, Csikó Katalint a 06 1 391 9140-s telefonszámon.

Jelentkezés határideje: A munkakör betöltéséig folyamatos.

Jelentkezés módja: kizárólag elektronikus formában a kalvinotthon@diakonia.hu email címre a benyújtandó dokumentumok megküldésével.

A pályázatok elbírálásának időpontja: A munkakör betöltéséig folyamatos.

A munkakör betöltésének időpontja: A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.

Intézmények összehasonlítása