A Református Szeretetszolgálat fenntartásában működő Dunaalmási Református Szeretetház Fogyatékosokat Ápoló- Gondozó Otthona pályázatot hirdet ápolási koordinátor munkatárs munkakör betöltésére.
A munkaviszonyra a munka törvénykönyvéről szóló 2012.évi I.törvény, a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá az egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók.
Munkáltató neve: Református Szeretetszolgálat
Munkáltató székhelye: 1146 Budapest, Hungária körút 200.
Munkavégzés helye: Dunaalmás Református Szeretetház Fogyatékosokat Ápoló- Gondozó Otthona
Munkavégzés székhelye: 2545 Dunaalmás, Jókai Mór u. 16.
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
Munkaviszony időtartama: Határozatlan idejű munkaviszony, 3 hónapos próbaidővel
Munkarend és munkaidő: háromhavi munkaidőkeret, 2 műszak, 8 órás munkaidőbeosztás.
A szociális ellátás célcsoportja: Fogyatékos személyek
Munkakörhöz kapcsolódó feladatok:
- adott gondozási egység beosztásának készítése;
- az ápolási vezető munkájának a segítése;
- részvétel a lakófelvételi eljárásban;
- napi munkafolyamatok szervezése;
- az ápolók, gondozók, takarítók munkájának szervezése, felügyelete;
- szakmai ellenőrzések végzése, iránymutatás adása az irányítása alá tartozó munkatársak számára;
- kapcsolattartás az ellátást igénybevevőkkel, hozzátartozókkal, az intézménnyel szerződéses jogviszonyban álló szakorvosokkal, egészségügyi intézményekkel, gyógyszereket és gyógyászati segédeszközöket beszállítókkal;
- az ápolási – gondozási, higiéniai tevékenységgel kapcsolatos dokumentációk elvégzése, felügyelete, ellenőrzése;
- állandó csoportmunka a középvezetői réteggel;
- aktív részvétel a gondozási és ápolási feladatokban.
Feltétel:
- a fenntartó és a munkáltató keresztény értékrendjének elfogadása;
- felsőfokú OKJ (54-es) ápolói végzettség;
- szakmai tapasztalat;
- terhelhetőség, együttműködési készség;
- felhasználói szintű informatikai ismeretek;
- cselekvőképesség;
- magyar állampolgárság;
- büntetlen előélet (3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvánnyal igazolva).
Előnyt jelent:
- középvezetői/csoportvezetői tapasztalat;
- szociális, egészségügyi szférában szerzett tapasztalat;
- MESZK kártya;
- Novodata, JDolBer, ESZIR program ismerete.
Benyújtandó iratok:
- a pályázó személyi adatait tartalmazó részletes, fényképes szakmai önéletrajz;
- motivációs levél, bérigény megjelölésével;
- szakirányú végzettséget igazoló dokumentum másolata;
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázattal összefüggésben a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak kezeléséhez hozzájárul;
Amit kínálunk:
- azonnali kezdés;
- határozatlan idejű jogviszony;
- közalkalmazotti bértábla szerinti bérezés, szociális ágazati pótlék, egyéb szociális juttatások; próbaidő lejárta utáni jutalmak;
- utazási költségtérítés;
- stabil, barátságos és támogató légkörű munkahely;
Bővebb információ a munkakörrel kapcsolatban: Amennyiben felhívásunk felkeltette érdeklődését és bővebb információhoz szeretne jutni, kérjük hétköznapokon 08:00-15:00 óra között keresse az intézmény munkatársait az almasiszeretethaz@diakonia.hu e-mail címen.
Jelentkezés határideje és módja: A munkakör betöltéséig folyamatos. Jelentkezni kizárólag elektronikus formában az almasiszeretethaz@diakonia.hu email címre, a benyújtandó dokumentumok megküldésével.
A pályázatok elbírálásának időpontja: A munkakör betöltéséig folyamatos.
Felhívjuk figyelmét, hogy a pályázati anyag megküldésével Ön ráutaló magatartással kifejezett hozzájárulását adja pályázati anyagában feltüntetett személyes adatainak kezeléséhez. A személyes adatokat a hatályos adatvédelmi jogszabályokban foglalt rendelkezések betartásával a meghirdetett munkakör betöltésére irányuló kiválasztás céljából, a munkakör betöltéséig kezeljük, ezt követően személyes adatai külön hozzájárulás hiányában törlésre kerülnek.