Találatok az alábbira:

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS SZOCIÁLIS ÜGYINTÉZŐ ÉS LETÉTI PÉNZTÁR KEZELŐ MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE

Szerző: Nagy-Kuthi Sára on 2024/10/09
| 0

A Református Szeretetszolgálat fenntartásában működő Juhász Zsófia Református Szeretetotthon Fogyatékosokat Ápoló és Gondozó Intézmény pályázatot hirdet szociális ügyintéző és letéti pénztár kezelő munkakör betöltésére fogyatékos személyek célcsoportja körében végzendő feladatok ellátására.

A munkaviszonyra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá az egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók.

 

Munkáltató neve: Református Szeretetszolgálat

Munkáltató székhelye: 1146 Budapest, Hungária krt. 200.

Munkavégzés helye: Juhász Zsófia Református Szeretetotthon Fogyatékosokat Ápoló és Gondozó Intézmény

Munkavégzés székhelye: 2162 Őrbottyán, Csomádi út 2.

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

Munkaviszony időtartama: Határozatlan idejű munkaviszony, 3 hónapos próbaidővel

Munkarend és munkaidő: általános munkarend, háromhavi munkaidőkeret.

 

A szociális ellátás célcsoportja: Fogyatékos személyek

Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá a végrehajtására kiadott kormányrendelet, és egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók. A munkáltató a vonatkozó jogszabályban foglaltak szerint megtéríti a munkába járás költségét.

 

Feladatkör

Letéti pénztár kezelése:

  • Letéti pénztár naprakész nyilvántartásának a vezetése a CT ECOSTAT programban;
  • Letéti vagyon nyilvántartása és a letéti pénztár pénzeszközeinek a kezelése;
  • Készpénzfelvételhez szükséges dokumentumok előkészítése;
  • Bevételi-, kiadási pénztárbizonylatok készítése;
  • A szabályzatban meghatározott időközönként rovancsolás, pénztárzárás készítése;
  • Rendelések előkészítése, leadása, illetve kisebb dologi kiadások fedezésére készpénz biztosítása;
  • A lakók személyes szükségleteinek nyomon követése, számon tartása a koordinátorokkal történő egyeztetést követően;
  • Iratrendezés, iratkezelés.

Nyilvántartások kezelése:

  • Személyi leltár vezetése;
  • Ellátottak személyes okmányainak nyilvántartása, lejárt okmányok megújíttatása;
  • Ellátottak személyes dokumentumaihoz kapcsolódó kartonok, nyilvántartások naprakész vezetése/kezelése.

Egyéb feladatok:

  • Kapcsolattartás törvényes képviselőkkel, gondnokokkal, valamint a Kormányablakban és a Kormánybuszban dolgozó munkatársakkal;
  • Gyámügyi, bírósági határozatok nyilvántartása.

A munkakör betöltésének feltétele:

  • Érettségi és pénztárkezelői vagy valutapénztáros képesítés és/vagy szociális ügyintéző szakképesítés,
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
  • Microsoft programok felhasználó szintű ismerete,
  • Megbízhatóság, rugalmasság,
  • Önálló, precíz munkavégzés,
  • Cselekvőképesség,
  • Magyar állampolgárság,
  • Büntetlen előélet (3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvánnyal igazolva).

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • CT ECOSTAT program vagy egyéb letéti rendszer felhasználói szintű ismerete,
  • fogyatékos személyek ellátásában szerzett tapasztalat, jártasság.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Szakmai önéletrajz,
  • Bemutatkozó levél legfeljebb egy oldalban,
  • Végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentum,
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
  • Hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.

Amit kínálunk: Bejelentett, határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszony. Stabil, barátságos és támogató légkörű munkahely.

 

Bővebb információ a munkakörrel kapcsolatban: Amennyiben felhívásunk felkeltette érdeklődését és bővebb információhoz szeretne jutni, kérjük hétköznapokon 09:00-15:00 óra között keresse az intézmény vezetőjét Takács-Mohácsy Nikoletta intézményvezető Asszonyt a +36-30-070-9887-es telefonszámon.

 

Jelentkezés határideje: A munkakör betöltéséig folyamatos.

Jelentkezés módja: kizárólag elektronikus formában a(z) mohacsy.nikoletta@diakonia.hu email címre a benyújtandó dokumentumok megküldésével.

A pályázatok elbírálásának időpontja: A munkakör betöltéséig folyamatos.

A munkakör betöltésének időpontja: A munkakör a pályázat elbírálását követően november 4-től betölthető.

Felhívjuk figyelmét, hogy a pályázati anyag megküldésével Ön ráutaló magatartással kifejezett hozzájárulását adja pályázati anyagában feltüntetett személyes adatainak kezeléséhez. A személyes adatokat a hatályos adatvédelmi jogszabályokban foglalt rendelkezések betartásával a meghirdetett munkakör betöltésére irányuló kiválasztás céljából, a munkakör betöltéséig kezeljük, ezt követően személyes adatai külön hozzájárulás hiányában törlésre kerülnek.

 

Intézmények összehasonlítása