A Református Szeretetszolgálat fenntartásában működő Kálvin János Református Idősek Otthona pályázatot hirdet irodai adminisztrátor munkakör betöltésére idős személyek célcsoportja körében végzendő feladatok ellátására.
A munkaviszonyra a munka törvénykönyvéről szóló 2012.évi I.törvény, a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá az egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók.
Munkáltató neve: Református Szeretetszolgálat
Munkáltató székhelye: 1146 Budapest, Hungária körút 200.
Munkavégzés helye: Kálvin János Református Idősek Otthona
Munkavégzés székhelye: 1125 Budapest, Nógrádi u. 12-14
Foglalkoztatás jellege: részmunkaidő
Munkaviszony időtartama: Határozatlan idejű munkaviszony, 3 hónapos próbaidővel
Munkarend és munkaidő: háromhavi munkaidőkeret, heti 20 óra, 4 órás munkaidőbeosztás
Szociális ellátás célcsoportja: Idős személyek
Feladatok:
Tájékoztatja az idősotthoni elhelyezés iránt érdeklődőket.
Segíti az elhelyezéssel kapcsolatos feladatok ellátását.
Naprakészen figyelemmel kíséri a határidőket.
Ellátja az adminisztrációs, iktatási, postázási feladatokat.
A munkakör megnevezése és a feladatok meghatározása az irányadó szakmai rendelet szerinti szakképesítés alapján kerül megállapításra.
Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá a végrehajtására kiadott kormányrendelet, és egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók. A munkáltató a vonatkozó jogszabályban foglaltak szerint megtéríti a munkába járás költségét.
Plusz juttatás: étkezés, helyi bérlet
A munkakör betöltésének feltétele:
- cselekvőképesség
- magyar állampolgárság
- büntetlen előélet (3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvánnyal igazolva)
- felhasználói szintű MS Office ismeret (Word és Excel)
A munkakör betöltéshez előnyt jelent:
- kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs képesség
- önálló és pontos munkavégzés
- stressztűrő képesség
- középfokú szociális iskolai végzettség
- szociális területen szerzett tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- önéletrajz
- bemutatkozó levél legfeljebb egy oldalban
- végzettséget igazoló dokumentum másolata
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez
Bővebb információ a munkakörrel kapcsolatban: Amennyiben felhívásunk felkeltette érdeklődését és bővebb információhoz szeretne jutni, kérjük hétköznapokon 09:00-15:00 óra között keresse az intézmény vezetőjét, Csikó Katalint a 06 1 391 9140-s telefonszámon.
Jelentkezés határideje: A munkakör betöltéséig folyamatos.
Jelentkezés módja: kizárólag elektronikus formában a kalvinotthon@diakonia.hu email címre a benyújtandó dokumentumok megküldésével.
A pályázatok elbírálásának időpontja: A munkakör betöltéséig folyamatos.
A munkakör betöltésének időpontja: A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.