A Református Szeretetszolgálat fenntartásában működő Ékes Kapu Református Fogyatékos Ápoló-Gondozó Otthon pályázatot hirdet 1 fő fejlesztőpedagógus munkatárs munkakör betöltésére fogyatékkal élő személyek kísérése tekintetében.
A munkaviszonyra a munka törvénykönyvéről szóló 2012.évi I.törvény, a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá az egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók.
Munkáltató neve: Református Szeretetszolgálat
Munkáltató székhelye: 1146 Budapest, Hungária körút 200.
Munkavégzés helye: Ékes Kapu Református Fogyatékos Ápoló-Gondozó Otthon
Munkavégzés székhelye: 6400 Kiskunhalas Magyar utca 20.
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
Munkaviszony időtartama: Határozatlan idejű munkaviszony
Munkarend és munkaidő: heti 40 óra
A szociális ellátás célcsoportja: Fogyatékos személyek
Feladatok: Az ápoló-gondozó otthoni ellátást igénybe vevő személyek életvitelének támogatása, készségeinek fejlesztése, lakókörnyezetükben és azon kívüli programok biztosítása, igazodva az egyéni speciális igényekhez.
Különös tekintettel:
- gondozási feladatok ellátása,
- egyéni fejlesztési tervek elkészítése
- meglévő készségek fejlesztése és szinten tartása a fejlesztési tervben foglaltak mentén
- személyes élettér rendezésének támogatása
- felügyelet biztosítása lakókörnyezeten belül és kívül
- fejlesztő foglalkozások biztosítása
- társas kapcsolatok készségeinek fejlesztése
- közösségi programok szervezése
- gondozottak hitéleti kísérése
- egyéni állapotnak megfelelő gyógypedagógiai segítségnyújtás.
A munkakör megnevezése és a feladatok meghatározása az irányadó szakmai rendelet szerinti szakképesítés alapján kerül megállapításra.
Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá a végrehajtására kiadott kormányrendelet, és egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók. A munkáltató a vonatkozó jogszabályban foglaltak szerint megtéríti a munkába járás költségét.
Az ideális munkatárs: Felelősségteljes és megbízható, a problémákat időben felismeri és képes önállóan kezelni. Társas készségei és kompetenciái magas szintűek, kiváló kommunikációs készséggel rendelkezik, empatikus és elfogadó szemléletű, a szolgáltatást igénybe vevőkkel és munkatársaival gördülékenyen együtt tud működni. Adminisztratív feladatait pontosan és határidőben elvégzi, a szolgáltatásnyújtással összefüggő célokat és feladatokat pontosan és világosan képes megfogalmazni az igénybe vevők és érdeklődők számára.
A munkakör betöltésének feltétele: Az 1/2000. (I. 7.) SZCSM rendelet 3. számú melléklete szerinti szakképesítés.
További feltétel:
- cselekvőképesség,
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet (3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvánnyal igazolva),
A munkakör betöltéshez előnyt jelent:
- „B” kategóriás jogosítvány,
- hasonló munkakörben/fogyatékos személyek ellátása területén szerzett tapasztalat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Szakmai önéletrajz,
- Bemutatkozó levél legfeljebb egy oldalban,
- Végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentum másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- Hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
A munkakör betöltésének időpontja: A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
Bővebb információ a munkakörrel kapcsolatban: Amennyiben felhívásunk felkeltette érdeklődését és bővebb információhoz szeretne jutni, kérjük hétköznapokon 09:00-14:00 óra között keresse az intézmény vezetőjét a +36-30-313-4589 telefonszámon, vagy az ekeskapu@diakonia.hu email címen.
Jelentkezés határideje: A munkakör betöltéséig folyamatos.
A pályázatok elbírálásának időpontja: A munkakör betöltéséig folyamatos.
A munkakör betöltésének időpontja: A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.