A Református Szeretetszolgálat Irodaházába műszaki adminisztrátor pozícióba munkatársat keresünk.
Feladatok:
- az iroda takarító,- és irodaszer igényeinek összegyűjtése, megrendelése;
- az iroda informatikai eszközeinek megrendelése, átadás-átvétellel kapcsolatos adminisztráció, valamint ezen eszközök nyilvántartásainak naprakész vezetése;
- irodabútorok, felszerelések leltárjával kapcsolatos nyilvántartás;
Feltételek:
– Szakmunkás bizonyítvány/középfokú végzettség;
– Microsoft programok magas szintű ismerete;
– magyar állampolgárság;
– büntetlen előélet;
– cselekvőképesség.
Elvárások:
– Önálló, pontos, precíz munkavégzés;
– Megbízhatóság, rugalmasság;
– Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség;
– Igényesség önmagára és a munkavégzésre.
Előnyt jelent:
- hasonló munkakörben szerzett tapasztalat;
- „B” kategóriás jogosítvány.
Amit kínálunk:
– folyamatos hosszú távú munkalehetőség;
– bejelentett, teljes munkaidős (heti 40 órás) munkaviszony;
– igényes munkakörnyezet;
– könnyen megközelíthető munkahely (tömegközlekedés a közvetlen közelben).
Munkavégzés ideje:
– Hétfőtől csütörtökig 7:30-16:20
– Pénteken 7:30-13:30-ig
Munkavégzés helye:
1146 Budapest, Hungária krt. 200. A épület (XIV. kerület)
Jelentkezés:
Folyamatos, az állás betöltéséig
Amennyiben hirdetésünk felkeltett az érdeklődését, úgy várjuk jelentkezését fényképes önéletrajz és nettó bérigény megküldésével a hr@diakonia.hu email címre.