Advanced Search
találtunk 0 találatot
Találatok az alábbira:

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS ÁPOLÓ ÉS/VAGY GONDOZÓ MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE SZAKMAI EGYSÉG VEZETŐI BEOSZTÁSSAL

Szerző: Nagy-Kuthi Sára on 2024/10/11
| 0

A Református Szeretetszolgálat fenntartásában működő Zalamenti és Őrségi Református Alapszolgáltatási Intézmény pályázatot hirdet ápoló és/vagy gondozó munkakör betöltésére, szakmai egység vezető beosztással.

A munkaviszonyra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá az egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók.

 

Munkáltató neve: Református Szeretetszolgálat

Munkáltató székhelye: 1146 Budapest, Hungária körút 200.

Munkavégzés helye: Zalamenti és Őrségi Református Alapszolgáltatási Intézmény

Munkavégzés székhelye: 8999 Zalalövő, Kossuth út 4.

Feladatellátás helye: A Zalamenti és Őrségi Református Alapszolgáltatási Intézmény ellátási területe (Zalalövő, Keménfa, Csöde, Salomvár)

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

Munkaviszony időtartama: Határozatlan idejű munkaviszony, 3 hónapos próbaidővel

Munkarend és munkaidő: általánostól eltérő munkarend, heti 40 óra, hétfőtől-csütörtökig: 7:30-16:00 óráig, pénteken: 7:30-13:30 óráig).

 

A szociális ellátás célcsoportja: Idős személyek

A szociális ellátás formája: Alapszolgáltatás

A szociális ellátás típusa: Idősek nappali ellátása

 

Feladatok:

Intézményünk nappali ellátás keretében elsősorban a saját otthonukban élő, tizennyolcadik életévüket betöltött, egészségi állapotuk vagy idős koruk miatt szociális és mentális támogatásra szoruló, önmaguk ellátására részben képes személyek részére biztosít lehetőséget a napközbeni tartózkodásra, társas kapcsolatok kialakítására, valamint az alapvető higiéniás szükségleteik kielégítésére.

A szolgáltatást igénylők részére szociális, egészségi, mentális állapotának megfelelő napi életritmust biztosító szolgáltatásokat nyújtunk, az igényeknek megfelelő közösségi programokat szervezünk.

A munkakör megnevezése és a feladatok meghatározása az irányadó szakmai rendelet szerinti szakképesítés alapján kerül megállapításra.

Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá a végrehajtására kiadott kormányrendelet, és egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók. A munkáltató a vonatkozó jogszabályban foglaltak szerint megtéríti a munkába járás költségét.

Az ideális munkatárs: Felelősségteljes és megbízható, a problémákat időben felismeri és képes önállóan kezelni. Társas készségei és kompetenciái magas szintűek, kiváló kommunikációs készséggel rendelkezik, empatikus és elfogadó szemléletű, a szolgáltatást igénybe vevőkkel, hozzátartozókkal és a munkatársakkal gördülékenyen együtt tud működni. Adminisztratív feladatait pontosan és határidőben elvégzi, a szolgáltatásnyújtással összefüggő célokat és feladatokat pontosan és világosan képes megfogalmazni az igénybe vevők és érdeklődők számára.

A munkakör betöltésének feltétele: Az 1/2000. (I. 7.) SZCSM rendelet 3. számú melléklete szerinti szakképesítés.

 

További feltétel:

  • cselekvőképesség,
  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet (3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvánnyal igazolva).

A munkakör betöltéshez előnyt jelent:

  • „B” kategóriás jogosítvány,
  • ellátási területen élő jelentkező,
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Szakmai önéletrajz,
  • Bemutatkozó levél legfeljebb egy oldalban,
  • Végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentum másolata,
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
  • Hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.

Amit kínálunk: Bejelentett, határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszony, stabil, barátságos és támogató légkörű munkahelyen.

A munkakör betöltésének időpontja: A munkakör legkorábban 2025. január 6. napjától tölthető be.

Bővebb információ a munkakörrel kapcsolatban: Amennyiben felhívásunk felkeltette érdeklődését és bővebb információhoz szeretne jutni, kérjük hétköznapokon 08:00-16:00 óra között keresse Peténé Szanati Rita intézményvezető Asszonyt a +36/30 235-9775-ös telefonszámon.

Jelentkezés határideje és módja: A jelentkezés 2024. december 10. napjáig folyamatos. Jelentkezni kizárólag elektronikus formában a szanati.rita@diakonia.hu email címre, a benyújtandó dokumentumok megküldésével.

Felhívjuk figyelmét, hogy a pályázati anyag megküldésével Ön ráutaló magatartással kifejezett hozzájárulását adja pályázati anyagában feltüntetett személyes adatainak kezeléséhez. A személyes adatokat a hatályos adatvédelmi jogszabályokban foglalt rendelkezések betartásával a meghirdetett munkakör betöltésére irányuló kiválasztás céljából, a munkakör betöltéséig kezeljük, ezt követően személyes adatai külön hozzájárulás hiányában törlésre kerülnek.

Intézmények összehasonlítása